بانکدار اینترنتی
 
 
سه‌شنبه ۱٥ اسفند ،۱۳٩۱ :: ٥:۳٦ ‎ب.ظ ::  نويسنده : فرهاد فولادی

چند وقتی است بانک ملی ایران نگاه جدی تری به تهیه و پخش تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون پیدا کرده است. در دنیای رقابت امروزی که سازمان ها و شرکت ها با استفاده از ابزار تبلیغات سعی در پیشی گرفتن از رقبا هستند بانک ملی ایران نیز با درک این مساله این روزها تیزرهای جدیدی را ارائه می کند.


آخرین تیزر تبلیغاتی معرفی شهاب ملی است که در جذب و آگاهی مشتری نقش بسیار مهمی خواهد داشت . در دنیایی که تلویزیون جز لاینفک زندگی خانواده ها شده است و تماشای برنامه های آن تفریح خانواده هاست با ساخت چنین تبلیغاتی می توان از این ظرفیت استفاده حداکثری کرد . البته این کار باید تداوم داشته باشد و با هر خدمت جدید و تازه ای تیزر جدیدی برای معرفی آن ساخته شود . مشتریان بانک ها هنگامی که از ارائه خدمتی جدید آگاهی مناسبی پیدا کنند و به آن علاقه مند شود مطمئنا برای دریافت آن خدمت به بانک مراجعه می کنند . بانک نیز می تواند با استفاده از این فرصت خدمات دیگری را نیز به مشتری ارائه کند (بفروشد).برخی از خدمات هنوز هم جای مانور زیادی دارند که بانک می تواند برای معرفی آنان اقدام کند . خدماتی همچون همراه بانک و ساپتا و پرداخت غیر حضوری اقساط و ... در این میان نکته ی مهمی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و آن هم جذابیت خود تبلیغات است یعنی صرفا با ساخت یک تبلیغ نمی توان انتظار معجزه داشت بلکه باید با استفاده از متخصصین این امر و جمع آوری پیشنهادات ارائه شده یک تبلیغ حرفه ای و جذاب و مخاطب پسند ساخته شود . برای هر سازمان سیاست بازاریابی و جذب مشتری امری مهم و حیاتی است که در ادامه راه سازمان نقشی کلیدی دارد و با تعداد انبوه مخاطبان تلویزیون جدب مخاطبان به عنوان مشتری فرصتی طلایی را در اختیار بانک قرار می دهد .



موضوع مطلب :