بانکدار اینترنتی
 
 
تاریخ : سه‌شنبه ۱٩ اردیبهشت ،۱۳٩۱
نویسنده : فرهاد فولادی
نظرات ()

بانک ملی ایران جهت آگاه سازی برخی مشتریان در خصوص عدم دریافت شارژ کارت تلفن همراه از طریق کانال های پرداخت این بانک توضیحاتی اعلام کرد. اگر مشتری به اطلاعات بیش از 3 شارژ اخیر خود نیاز داشته باشد، در صورت خرید با ملی کارت با مشاهده فیلد شماره کارت از صورت حساب اینترنتی خود، قادر به دسترسی به شماره سریال شارژ کارت خریداری شده و استعلام آن از اپراتور فروشنده شارژ خواهد بود. در عین حال اگر مشتری با کارت سایر بانک ها اقدام به خرید شارژ کرده و با مشکل مواجه شده باشد با مراجعه به شعبه، امکان دستیابی به شماره سریال شارژ کارت و پیگیری آن توسط اپراتور مربوطه را خواهد داشت. چنانچه مشتری که در خرید شارژ کارت از خودپردازهای این بانک دچار مشکل شده است، در صورتی که pincode مربوطه را دریافت کرده باشد، مسئولیت پاسخگویی به وی بر اساس توافقات انجام شده با شرکت های عامل و موارد مندرج در قرارداد با اپراتورها، برعهده اپراتور مربوطه خواهد بود.

منبع سایت بانک ملی ایران


برچسب‌ها: